En till snodd lista :)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? hmm.. måste räkna.. Sju. Dock borde jag ta bort en eftersom den går till ett cykellås som inte används.. :P
Vilken svordom använder du mest? F*n
Äger du en iPod? Inte det nej. Jag har en mp3 som är underbar.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.30 eller 08.30. Grymt härligt att inte behöva stiga upp tidigt :D
Hur många resväskor äger du? Inga som helst.
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica Supermarket Porsön.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag är sämst på att ta kort.. jag gillar att vara med på bild om man blir nöjd.. men jag blir sällan det. Fast det kan vara kul att vara med på bild om man får flumma, så jag säger det :)
Har några av dina vänner barn? Nej, om ingen har något hemligt kärleksbarn?
Har någon någonsin kallat dig lat? O ja...
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag har ingen cd-spelare här.. men the fray spelas flitigt i mp3 iaf.. :)
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Mjölk.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Japp, och det var en lite skrämmande hemlighet faktiskt.
Vad åt du till middag? Kebab och strips, hemmagjort.
Använder du huvtröjor? Är det kallt på nordpolen? Ja jag använder huvtröjor, and I love it!
Har du någonsin deltagit i en demonstration? Hmm.. jag måste svara som jag såg Lisa hade gjort.. när vi gruppskolkade och skrev listor mot en lärare i skolan.
Vem var den sista som ringde dig? På mobilen var det mormor och på skypen var det mamma.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Jag är verkligen jättefeg och hatar allt som rör sig fort och högt.. så jag säger radiobilarna :D
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Helt klart.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0920
Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart! Jag var ett gediget nalle puh-fan när jag var riktigt liten :)
Hur många syskon har du? En lillebror på 16 år.
Är du blyg inför det motsatta könet? jo.. eller det beror på vem. Jag var ju inte så jätteblyg med Per direkt.. eller okej det var jag nog, men jag är nog inte lika blyg nu.
Äger du några band- t-shirts? Nej.
När flög du senast? Hmm.. det var nog 2001 till Turkiet.. long time ago..!
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 st.
Pratar du några andra språk? Engelska kan man väl göra sig förstådd på, och teckenspråket gick ju ganska bra.. sen om man kommer ihåg så mkt av det är ju frågan..
Diskar du din egen disk? Japp. Förutom när Per har hunnit göra det då.
Har du gråtit offentligt? Japp.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Det gör man väl alltid. Och nu måste man ju lära sig nya saker varje dag i skolan - högt tempo.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Jag vill jättegärna tatuera mig.. men när det blir får vi väl se.. :)
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej. Jag gillar inte att stå i skuld till folk, så därför vill jag inte bli bjuden - för då känner jag mig skyldig. Därför betalar jag gärna mitt så får han betala sitt.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men det vore ju inte helt fel att fara dit..
Vad har du med dig in på bion? Lite godis eller så ingenting. (ser inte bio så ofta..)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Teckenspråk och kemi.
Gillar du att flyga flygplan? Ja.. Fast jag gillar mest maten man får. Inte för att den är speciellt god, utan för att det är en massa små burkar och förpackningar som man öppnar :D som lilla julafton :D
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Snarare vilka.. Snäll, omtänksam, ärlig, lojal och glad.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv? Men vad är det för fråga?!!! Om jag blir attraherad av någon så tycker jag ju antagligen att den personen är attraktiv på något sätt.. Eller?
När sov du senast på golvet? I somras, innan jag flyttade.. Medan jag jobbade på Äbyhus, för jag tyckte det var så jobbigt att bädda sängen på mornarna vid fem.. ^^
Vilken är din favoritdrink? Dricker inte.. så jag får väl säga apelsinjuice :)
Gillar du din boendesituation? Självklart! Fast det är inte helt lätt att vara sambo.. Och inte bara det, när man är van att få allting ordnat (nästan) så blir man väldigt arg på hur mkt tvätt det kan bli på bara en vecka..
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Allt under åtta är dåligt för mig..
Äter du frukost dagligen? Ja det gör jag. Det är ju en av höjdpunkterna :) dessutom skulle jag vara död om jag inte fick i mig något..
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Dom är ganska fulla med lektioner och andra fixa-hemma-saker just nu. Fast inte så jättestressiga hela tiden.
Vilken är din favoritfrukt? Ananas, äpple, nektarin, kiwi. Jag äter inte så mkt frukt..
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Jag blir 20 år! Dock länge dit :) Exakt 11 månader idag.. :P
Tror du på liv på andra planeter?: Ja
Tror du att Gud är man eller kvinna? Ingen aning... jag vill inte ens fundera.. det är vilket som..
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jadu.. dom tyckte bara att det passade mig.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jag skulle vilja göra der nångång :) men sen om det blir och om jag vågar, det är en annan sak..
Sover du på sida, mage eller rygg? Jag lägger mig iaf på mage. Så jag säger mage och sida.
Tycker du om att krama folk? Jag älskar att krama dem som betyder mkt för mig! Kramar är det bästa som finns! Men däremot är jag lite så att jag går inte och kramar vem som helst när som helst. Fast familjen går jag och kramar när som helst ungefär..
Skulle du säga att du är trendig? Nej, verkligen inte.. 
Tycker du att du är attraktiv? Ibland.
Vad är du allergisk mot? Pollen, pälsdjur och parfym. de tre p:na.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Vad gör du om ett par år? Förhoppningsvis jobbar jag på exempelvis Sunderbyns sjukhus och bor i ett hus utanför Luleå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0