*

Kära Granne som bor ovanför oss!

Jag tycker också om vissa låtar med Nirvana, och diverse annan musik som du spelar.
Men ibland vill jag faktiskt se en film på Lördagar utan att behöva höja ljudet allt som går.
Ibland vill jag kunna somna utan att det dunkar så mkt att man börjar oroa sig för att snart få
en objuden gäst nedramlandes i sängen. Dock verkar taken vara ganska stabila...

Men som sagt, för din egen hörsels skull, spela inte så högt!

Det känns okej, eller i alla fall normalt att ha fest någon gång..
Men jag tycker inte det är okej att spela så hög musik nästan varje kväll att grannarna under inte hör sin egen tv..!


Skämmes tamefan!



Hmm.. kände bara för att lätta lite på trycket..! :)


Nu ska jag börja byta om. Ska och lyfta lite skrot snart.. Bodypump!
Blir till att inviga nya skorna också!

Sen ikväll blir det OTH :D
fast det slutade ju inte bra sist.. :/



Jajja, nu ska jag gå


Ciaoo // Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0