fortsättning på #¤"¤&/#...

Efter att jag hade väntat läänge kändes det som.. och åkt hiss igeen,
så hörde jag äntligen hur det lät något vid tvättstugan.
Jag åkte upp och konkade vidare på min stora tvättkorg.
Jag stod utanför dörren ett tag och försökte verkligen komma på ett par väl valda ord.

Sen kommer det ut en kille från tvättstugan med en kartong i handen och ursäktade att han hade gått över tiden (inte inom graviditet nudå..) och jag svarar:
-"Det är lugnt.."
Men hur himla dum får man vara?! Här har man stått och varit arg och sen säger man att det är lugnt..?!
Vad är det för värld vi lever i egentligen.. :P

Näe men.. jag blev besviken på mig själv ^^

Det ska tilläggas att han var riktigt ful också!

*Morr*

Förhoppningsvis så ska jag kunna få någon fler tvättid i helgen för sängkläderna behöver tvättas också, och dom ryms verkligen inte nu.. :P


Nu ska jag återgå till pluggandet!
Riktigt intressant det jag läser om just nu :D
Bland annat hur kroppen funkar (nerverna och så) när man håller på att föda barn.
Kroppen är riktigt häftig alltså :)


Ciaoo // Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0