Pluggpaus

Blev lite less latinska glosor.. så jag ska göra en lista till bara för att ha nåt för mig :)


Bor din mamma och pappa tillsammans? - Ja det gör dom.
Har du några syskon och i så fall vad? - En lillebror.
Bråkar du ofta med din mamma/pappa? Nej, det händer i princip aldrig nuförtiden.
Hur bor du (villa, lägenhet osv.)? - Lägenhet med min sambo (känns ovanligt att skriva så :)
Har du eget rum? - Hmm.. Delar ju med Per.. :) Men hemma hade jag.
Vilken färg har du på tapeterna? - Ljusa, vita och sen har vi orange/gult i sista.
Brukar du måla på väggarna? - När jag var mindre.. hmm.. bittert minne.
Har du en tv i ditt rum? - I vardagsrummet ja.
Stor eller liten säng? Stor :)
Är dina syskon jobbiga (om du har några)? - Nej, inte nu längre.
Har du dator på ditt rum? - I sovrummet.

SEX/KÄRLEK
Är du singel nu? - Nope, didn't think so.
Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul hit o dit? - Långa förhållanden. 
Är du redo o satsa på ett förhållande nu? Har varit det ganska länge.. :P
När hade du sex senast? - Min ensak.
Har du en kk? Nej.
Har du kört oskyddat någon gång? Svarar inte på dumma frågor.
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej.
Har du haft sex på fyllan? Aldrig varit full, så nej.
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Självklart <3
Sparat något från ett gammalt förhållande? - Nej.
Somnat gråtande pga kärleken? - nej.
Varit på en blind date? - nej.
Varit otrogen? - Aldrig.

SISTA SOM

Fick dig att gråta? - Min egen okunskap.
Såg dig gråta? - Per
Du fick en puss av? - Per 
Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? - Per
Du delade ett riktigt skratt med? - Per
Du gick på bio med? - Oj.. när gick jag på bio senast? :O Det var nog med Per om jag minns rätt.
Du höll i handen? - Mamma faktiskt ^^ En liten snabbis, haha :D
Du gick på stan med? - Mamma, Pappa, Tommy och Per. Men gick mest med min mor.
Duschade med? - Vem tror ni?
Såg dig naken? - Samma som föregående.
Delade en pizza med dig? - jadu.. här delas det inte ^^ Näe men Per smakade nog av min pizza sist säger vi :)
Du ringde? - Tommy
Skicka ett sms till dig? - Per
Du skickade ett sms till? - Tommy
Du kramade? - Per
Fick dig glad? - Familjen och Per.

ÖVRIGT

Har du nånsin smugit ut utan lov? Vet ej.
Brukar du tjuvkika in i andras fönster? - Haha oundvikligt när man bor mittemot turbanprydda nissar som står och ber.. då tittar man in ^^
Längtar du till vintern igen? - Näe..
När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? - "Oj.."
Hur svarar du i telefon? - Hej, hej det är Erika, trehundrasexton.
Vill du ha barn? - Självklart!
Vad ska dom heta? - Jag vet inte.. har för många förslag..
Har du gjort något olagligt? - hmm.. njäe..
Om ja, vad isf? - målat en vägg på skolan om det kan kallas olagligt..?
Har du några tatueringar/piercingar? - hål i öronen.. men vill ha en tatuering.
Hatar du någon riktigt mycket just nu? - Nej.
Bäddar du ofta sängen? - Nästan varje dag, per bäddar den de övriga. Dock har jag varit lat idag. (ignorerar den obäddade sängen när jag går in i sovrummet..)
Vad gör dig riktigt glad? - När Per har gjort nåt eller säger nåt gulligt :) Eller familjen.
Går du i kyrkan? - Nej. Enda gången jag går i en kyrka är vid barndop, begravningar och brölopp.
Gillar du att sjunga? - Jo, men jag kan inte.
Har du egen dator? - Japp.
Hur mår du idag? - Bara bra.
Vilken klass går du i? - SSK 1 grupp C om man ska vara noga..
Har du mycket pengar just nu? - Fattig student.
De värsta du vet? - Don't know..
Vad vill du jobba med sen? - Sjuksköterska.
Vad ska du göra efter studenten? - Ja, jag pluggar ju för fullt...

Oj vad intressanta svar. Not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0