Snodd lista

Vad heter du?: Åsa Erika Öhman är namnet.
Ålder: Jag är nitton starka år.
Längd: 168½cm.
Vikt: Vet ej. Har ingen våg.
Hårfärg: I'm blond.
Ögonfärg: Bruna.
Beroende av: Per, sömn, godis (sadly..)
Hur smink använder du dagligen?: Skoldagar - mascara, annars inget.
Vad har du ätit idag?: Oj.. frukost, lunch, middag, godis och så ett äpple däremellan.
Dagens klädsel: Jeans, linne och kofta.
Glädje just nu?: Att Per är så gullig :) och att det är helg + att mina paranteser kommer hit imorn :D
Irritation just nu?: Ingenting.. eller möjligtvis att vi inte hann klart hemtentan idag.. :/
Senaste låt du hörde?: dom sjöng nåt med "stormy weather" iaf..
Senaste inköp?: Godis.. Men annat än det så var mitt senaste stora inköp.. gympaskorna kanske :)
Vilka hårfärger har du haft?: Mörkbrunt, ljusbrunt, rött (en halloween) och sen såklart blont.
Brukar du äta frukost?: Alltid!
Vad gör du om helgerna?: Pluggar, städar, lagar mat och hmm.. ser tv. wow.. ^^
Gillar du att få uppmärksamhet?: Nja.. beror väl på vilken typ av uppmärksamhet.. :)
Husdjur: Dammråttor.
Hur är ditt hår?: ganska kort.. men försöker spara ut = går trögt.
Brukar du bädda sängen?: Alltid, utom nån gång när Per inte är hemma på helgerna.. då ignorerar jag som att sängen inte är bäddad fastän jag går förbi den flera gånger..
Har du mest skivor eller filmer?: Skivor helt klart :)
Favoritaffär?: H&M tror jag.
Vad har du på väggarna?: Tapeter, sen har vi några tavlor och hyllor.
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: Jag var 18.
Hur många timmar sover du per natt?: 7-9. Behöver 8 för att fungera normalt..
Beskriv dig själv med tre ord?: Glad, blyg och slarvig.
Vem betyder mest för dig?: Per, mamma, pappa och Tommy. Sen finns det såklart fler som betyder mycket för mig :)
Föredrar du att vara singel?: Inte det inte.
Är du singel?: Nej. Sambo börjar på samma bokstav :)
Senaste hångel?: Oj, det var med.. vad hette han nu igen..? Nej, det var med Per såklart :)
Är du nöjd med dig själv?: Oftast. Fast man har ju sina svackor..
Hur mår du just nu?: Mycket bra!
Senaste program du såg på?: Det är diggiloo på tvn nu.
Senaste film?: Hmm.. det var nog miss secret agent 2. ^^
Vad var det senaste du sa?: "nej jag orkar inte, jag är laaat..!" - om att sätta upp sänglampor...
Hur ofta tvättar du ansiktet?: Morgon och kväll.
Vem vet mest om dig?: Per <3
Vad har du i ditt fönster?: Vilket av dem? Men i båda finns iaf krukor med blommor eller kvistar. Och i det ena finns en lampa och ett ljus också.
Vem var den senaste personen du umgicks med?: Per och Hanna (hans syster) vi var på storheden..
Hur dags gick du och la dig igår?: Kring 10 nånting tror jag.
Och klev upp?: Halv sju.
Vad behöver du mest just nu?: En hallspegel, lampa till hallen och stövlar. Vi handlade mat igår, så det behövs inte än.. :)
Har du fler kort på dig själv än dina vänner?: Jo..
Har du bra minne?: Nja.. inte speciellt..
För eller emot plastikoperationer?: Emot om det gäller större bröst och så, men för när det gäller folk som har exempelvis skadat sig eller föds med komplikationer och så.
Vad ska du göra ikväll?: Sätta upp sänglampor och sen se tv.
Svårt eller lätt för att sitta still?: Lätt, tills arslet domnar... Då börjar jag skruva på mig.
Brukar du se ner på andra människor?: Nja.. inte direkt ner.
Är du enkelspårig?: Och med det menas? Jag vet inte..
Hur vill du avsluta det här?: Med ett tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0